Summa sidvisningar

lördag 12 maj 2012

Helg igen

Ja nu är det helg och jobb.
Ja eftersom Dennis talar om det själv, så var han inne på operation i går.
Så blev en låång väntan .
Åkte till granngården i gräsdalen, där jag köpte lusern och b vitaminer till hästarna.
Även till hööks , där det blev en sadelgjord och en Martingall med bling bling på till Pine.
Sen blev det in till Karlstad city o drev runt. Hade ju sällskap av en kompis till Dennis.
Men vid två åkte jag till sjukhuset o vänta.
Ca halvfem , var han vaken o klar och allt hade gått bra.

Trodde jag skulle få Linda in han i bomull o bara få ta hand om han, men icke sa Nicke.
Han drog till kompis på en gång;)
Han är en orolig skäl min pöjk.

I dag jobba jag 8-16.
Var ute o gick lite på stan på em.
Köpte med cupe kakes till em fikat .
Det var smarrit.

Kusin Josef är här o tar hand om Dennis.
Men åter igen drog dom iväg.
Och Hugo är o lanar hos en kompis.
Så i dag blev det hämt mat från Roma.
Black and white. Mums

Nu får jag väll åter igen göra gubben sällskap i hockey söffa.
Finns inte så mycke annat o göra.

I morgon blir det stallet och en ridtur med Julia o hästarna innan kvälls/ natt jobbet.
Fridens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar