Summa sidvisningar

måndag 14 maj 2012

Hör va det blåser i träa i dag!

Ja just nu är jag så trött på detta blåsande!!

I morse körde jag i alla fall hem Josef o Dennis hem till syster yster.
Bra, kanske Dennis kan varva ner kröppen lite ute på landet ;)

Åkte sen till stallet, men blev ju ingen ridtur pga STORM. Jag har blivit modigare , men det finns ju gränser.
Men i morgon får det gärna regna , snöa va det vill , bara det inte blåser!

Var o tog en kaffe kopp hos Ida o prata en massa om allt o inget , fast mest om allt ,)

Sen ner till försäkrings kassan, var tvungen o få en kopia på mitt sjukintyh, så nu är chefen nöjd när hon fått det.

Ringde ett samtal till Folksam oxå.

Hämta Hugo, och sen har det varit det vanliga , disk, tvätt , dans med gula faran och till sist våfflor till kvälls mat :)

Har fördrivit kvällen framför tv, med Ola-Conny och Morgan. Dom är för knäppa.
Och sen alkatraz.
Men nu får det bli natta.
Och så väntar jag med spänning på info om Zelma som snart ska få en liten hoppzan:)
Natti

2 kommentarer:

  1. Han verkar vääldigt nervarvad. Endast en uppmanad promenad till brevlådan ;)

    SvaraRadera