Summa sidvisningar

onsdag 2 maj 2012

Nu så är det sommar en stund .

Ja i dag har det varit varmt o gött igen:)

Hugo har varit i skolan i dag, så nu hoppas jag vi varit färdigt sjuka !

Blev ju stallet på fm.
Och med värmen kommer det goda gräset, som tydligen är godare utanför hagen .;)
Pine hängde över staketet när jag kom och syndes han försökte klura på hur han skulle ta sej ut.
Flytta el agrigatet och sen gick vi runt hela hagen o bytte över tråden.
Så nu är det ström .
Har en ström mätare och det funka hela hagen runt + att Mattis testa staketet o flög i väg :)

Sen blev det lite fika med mamma, pappa o Inger innan stallfix.

När jag kom hem fick jag ett efterlängtat brev med posten,Körkortet!
Så nervös jag varit över detta efter som jag skicka in nyanskaffningen typ 2 veckor försent;)
Men nu är det bara o tuta o köra igen i tio år :)

Annars har jag inte gjort så mycke mer, klippt gräset , kört några tvättmaskiner , lagat mat.

Och sen har jag tagit bort bandaget från handen, ska jag börja jobba på Måndag måste jag ju träna upp fingret.
Går rätt ok ;)
Så i morgon ska jag banne mej rida!
Lite smärta får man tåla ;)
Nu ska jag ha tillbaka mitt normala liv igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar