Summa sidvisningar

söndag 20 maj 2012

Sommar!

Har det nästan varit i dag:)
Gött.

Och dagen har varit bra o lagom.

Lite sovmorgon, ända till nio;)

Sen har det bestått av lite hemma pyssel , städ light , lite tvätt, och gräset blev klippt för andra gången i år .Växer fort med regn o lite värme.

På em var det ju hockey igen, så då passa jag på o åka till hästarna.

Hämta Julia först och fick en trevlig tjöt stund med mamma Camilla och titta på deras söta små hästar:)

Sen åkte vi o tog en skritt runda med hästarna .
Julia är modig o red barbacka, jag tog sadel, Matador har en sådan vass manke så är rädd att han inte är så go o rida barbacka på;) Men ska prova någon dag.
En mysig tur blev det dock.

Avsluta kvällen med pizza.
Alla var hemma utom Ida då.

Får bju hem dom snart , längtar efter min Ida pida <3

Nu ska jag ta natten så jag orkar med en ledig dag till i morgon.
Natti

1 kommentar:

  1. Du får rida med schabrak å maggördel me handtag på...som Sidney gör vetja! ;o)

    SvaraRadera