Summa sidvisningar

måndag 21 maj 2012

Full fart.

Ja i morse åkte jag till stallet.
Fika lite med mamma o pappa.

Sen gick jag o pappa ut o kolla stoora sommar hagen så det gick ström runt hela.
Det gjorde det.

Sen kom Inger, så jag o pine fick sällskap på våran barbacka tur.
Fast lite fuska jag, tog ridgjorden på, fast utan stigläder.
Han skötte sej kanon.
Fast nu har han verkligen haft slapp pass några dagar;)

Sen kom jag på att jag trots allt ska ha ett litet kalas i morgon.
Så hem o börja städa lite, i väg o handla och hem igen o gjorde två pajer

.Tårtan får bli i morgon efter jobbet.

Slutar 16.00.

Hann även ut till Crk o kolla på Julia när hon red lektion.
I dag var dom på ute banan.

Funderar på om jag ska anmäla mej till lektions ridning till hösten?

Men nu blir det natta.
Och min dator krånglar , men håller på
O fixar den, så då bloggar jag från den igen.
Bilderna hamnar så tråkigt när man använder telefon.
Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar