Summa sidvisningar

tisdag 29 maj 2012

två mysiga dagar!

Måndag:
Jobbade till 16.00.
Sen var det meningen vi skulle ut till skärgården jag o mina systrar på picknick,som Annelie skulle bjuda oss på.
Men vädret var så där,så vi åkte upp till Annelie o hade picknicken i hennes mysiga skomakar stuga i stället.
Vi hade såå mysigt o trevligt.
Mina stora ystrar =)

Vi gratta ju syster yster oxå förståss =)

Mycke gott som vanligt när man åker till tvillingen=)

Tisdag:
Och Ledig.
Åkte till värmlandsvagnen o köpte en lång bom till Julias transport.

Sen var jag ut till Julias pappa ,så han gjorde lite småjusteringar och bommen passa perfekt=)

Hem o städa undan lite,laga en lagsange.

Sen åkte Jag o Julia till stallet o gjorde i ordning Pine för en tripp till crk.
Hon hade en glittrig guld grimma med,och så fick jag o Pine en födelsedagspresent av henne,ett bling bling pannband till tränset =)


Pine har blivit riktigt duktig på o låta sej lastas.
tog visserligen sa 30 min,men lugn o fin och sen jätte lugn i transporten.

Klev ur lugnt o fint,och ja kanon bra o ha en bomm,säker urlastning.

och jätte lugn o göra i ordning ute på stallplan.
Duktig grabb jag har =)
Snyggo=)

Sen blev det in i ridhuse,han klev bara in som han aldrig gjort något annat
Men solkatterna på golvet var liite otäcka =)
Och staketen o pallarna som stod mitt i ridhuset =)





Dom är såå duktiga,Julia har gjort ett kanon jobb,nu ska dom anmälas till trimmdressyren nästa vecka =)
Julia o Pine så duktiga o fina.

Min fina lilla Pine <3
Lastningen hem,tog typ 5 min,men hjälp av Erica som godis tant inne i transporten=)


Nu gör vi inte så mycke mer i dag.
Hugo har varit på träning och nu har vi alla fått mat.
Ska bara köra Dennis till Björneborg lite senare =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar