Summa sidvisningar

lördag 26 maj 2012

Sommar på gott o ont.

Ja nu har sommarn slagit till ordentligt.
Och alla bitande insekter kommer fram.

Pine har jätte ont av dom. Och är knappt ridbar om man inte rider tidig morgon eller riktigt sen kväll.

Men köpte ju ett ridflugtäcke åt han förra året.
Det blev vår räddning. Sprayar även in det med insekts medel.
Han ser ut som en riddar häst med det på:)

Matador är ju rädd för o bli sprayas , så det får vi träna på.
Han skulle oxå behöva ha ett flugridtäcke.
Men dom var inte så billiga :)

Men i morse tog jag i alla fall en varsin ridtur på herrarna i skogen.

Igen har jag ju order på o bara ta försiktiga skritt turer , för att min kropp o jag inte är i fas.
men om någon vecka eller så, så är jag nog som vanligt igen:)

Nu ska jag försöka o få lite gjort här hemma.
Men jag funkar inget bra i denna värme :(

Men det fläktar ju lite i dag i alla fall:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar