Summa sidvisningar

fredag 20 april 2012

April regn :)

Ja nu är det allt ett riktigt April väder.
Regn o regn.
I dag börja jag dagen med o åka o klippa mej.
Gött, håret var en enda risbuske !
Var sen o hämta ut sadeln, så i morgon ska jag lämna tillbaka den..

Åkte sen till Granngården , köpte Lusern och B vitaminer till hästarna :)

Efter det blev det o lämna av saker på skolan åt Hugo.
Dom åkte på skolresa till Bodaborg i dag och kommer hem i morgon.

Var på thaien i dag igen och luncha, fast i dag hade jag gubben som sällskap :)

Sen åkte jag vidare till Åsa , som var snäll o hjälpte mej färga håret, lite svårt själv med en hand :)

Och vidare till crk o titta på Kattarins som red trimmdressyr, vilket jag oxå skulle varit med på om det inte vore för finger skrället! Surt:(

Men nu är mysbrallorna på , och det enda jag ska göra är o grilla korv till kvällsmat och sen titta på Lets dance :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar