Summa sidvisningar

onsdag 25 april 2012

Jag är en riktig virrpanna!!

Så jag blir rädd för mej själv ibland!
Kommer mer om det snart;-)

I dag har jag varit med mamma till karlstad sjukhus o hälsat på lilla moster som ligger där o mår så där.

Vi tog sen o luncha i caffeterian innan vi åkte hem.

Lilla mammsen
Och då börja virrandet.
Gick till fel bil o undra varför det inte gick o låsa upp!
Samma sort o färg,bara lite renare.
Vi fick oss i alla fall ett gott skratt när vi kom på va vi gjorde =)

När vi åkt en bit börja mamma prata om förnyande av körkort.
Och då slog det mej.
Jäklars det skulle jag gjort!
Mycke riktigt mitt hade gått ut!!

Men åkte i alla fall förbi väse kyrka till syster yster o sa hej.

Blev en snabbfix i stallet och snabb fika med mor o far.

Hem sa hej till Hugo och stack ner till stan o tog kort till körkortet,så nu är det i vägskickat o klart,får vi se om jag får nåt nytt!!

Är väll så jag ser ut,på sniskan =)
Sen kan jag ju säga ang min förvirring,att prata med stora syster yster i går och skulle kolla ett sms,o säger till syrran,men vart har jag telefon då??
Efter en stund våga Bettan kläcka,du pratar inte i den då;-)
Jo men självklart,hur i hela friden är det möjligt.
Blir rädd för mej själv  alltså !!

Nu ska jag ta hand om mitt hem o klura ut någon mat.

Eller innan du skriver på FB !! En del behöver tänka lite innan dom skriver ,är min åsikt ;-)

2 kommentarer:

  1. ha ha, vad rolig du är=))) trodde jag var förvirrad hehe..men väldigt tråkigt med moster är det:(

    SvaraRadera