Summa sidvisningar

lördag 14 april 2012

Gör ett försök.

O vara sjukskriven , o va försiktig med mitt finger;)
Var till stallet i morse med morötter och höst mys.
Men var inte helt enkelt med mys heller;)
Bara i få på Matador grimman var ett företag , och få av honom täcket, för så fort man rör sej backar han undan;
Pine är lätt o mysa med, för han kryper in i en istället:)
Men kom på i dag, det finns en sak jag kan göra, lite NH, så Mattis o jag ska köra mycke vänskapslek denna vecka och Pine o jag ska öva , min o din zon :)

Blev rastlös av o försöka o inte göra nått, så åkte till Ingbritt o tvinga i gång henne och drack kaffe.
Mycke häst snack blev det :)

Nu har vi avslutat dagen med o grilla , blev fuskgrillning inomhus på elgrillen
Gott var det.
Nu blir det soffhäng o kvällen

2 kommentarer:

  1. Höst-mys så här på vårkanten är ju aldrig fel <3
    Pussa Pine från mig. /Ingbritt

    SvaraRadera
  2. Haha ja min iPhone skriver alltid höst när jag menar häst :) och jag lär mej aldrig :):)

    SvaraRadera