Summa sidvisningar

fredag 13 april 2012

är det fredag den 13 ,så är det.

Ja,lite otur har jag i dag.
som jag sa i går skada jag ett finger vid lastningen av Pine.
Blev vårdcentralen i dag och röntgen.
Hade hoppas på en stukning,men nej då,en spricka var det.
Så nu har dom tejpat i hop tre fingrarnpå mej för o hålla stadga i det skadade fingret,

så det ska jag ha i 3veckor ca.
lite surt är det tycker jag.
så i helgen har jag fått sjukskrivit mej,
och får förmodligen va hemma åtminstone en vecka,tills det läkt i hop lite och det onda lanat av=(

Så nått ridande blir det inte på ett tag,om jag inte kan komma på ett bra knep o hållai tyglarna ;)

Men Julia har lovat o hjälpamej med det frams till hon åker på en välförkänt semester med sin mamma.

Och pappa sköter gärna mockningen åt mej oxå ett tag.
så jag får väl nöja mej med mys i stallet.

Tyvärr får jag ju avboka trimmdressyren till veckan oxå=(

Jaja,jag klara mej hyffsat som ensamstående Mamma med gipsskenor på båda armarna,så jag ska nog klara detta oxå,
och jag tar det lugnt en vecka sen hoppas jag jag ska kunna jobba o göra en del igen.

Men har jag tur kan jag få lite pengar från försäkriningen genom facket,om jag har tur i oturen,som lite plåster på såren ;)

Men nu i kväll har vi varit hos Ida och hasse o ätit smörgåstårta o ätit fika bröd.
Hasse fyllde år i Lördags.
Trevligt.
Alla hasses syskon var där + Mamma ,och sen hela våran lilla familj =)

Nu blir det lets dance=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar