Summa sidvisningar

torsdag 19 april 2012

kvälls bloggar lite

i dag har dagen gått rätt fort.
Börja i stallet så klart.
tvätta lite mer schabrak,o plocka undan på mina kläder mm
Mys i hagen med hästarna.
Och Julia kämpar med hästana,så i dag fick båda ett pass på banan.

När jag kom hem ble det mest lat tajm.
sen sms jag Ida,så vi + hasse åkte o lunscha på thaien.
lika gott som vanligt.

Var till Maxi o handla.
var in på Apoteket o handla oxå.
Katten fick frontline,jag Ibumitin och vaxoff ;-)
Efter vi hade ätit här och hämtat Hugo på träningen,drog jag till crko titta påmin trimmdressyr kömpis som red lektion.
Jag får ju nöja mej med o titta på när andra rider ett tag,

Det har kommit tvånya godingar till ridskola,
så söta.

Prince Harry

The brick
Nu tar jag kvällen.
I morgon blir det lite små grejer på schemat,hår,klipp,packa inför Hugos skolresa mm.
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar