Summa sidvisningar

tisdag 3 april 2012

Fullt upp dag igen!

En heldag i stallet blev det i dag.
Mocka o dola.
Och grabbarna fick sina nya snygga schabrak till sadlarna :)

Sen plocka jag två bajs kluttar var från Hästarnas boxar. Dax o skicka i väg för mask koll.
Brevbärarn skulle bara veta va som är i det kuvertet;)


Hann ju sen med en liten fika med mor och far.

Sen blev det ett ridpass på Matador på banan.
Inte så jätte hårt , men blev både skritt trav och galopp, och lite skänkelvikningar :)
Och va mycke lättare det är o rida en häst som kan själv , jag kan lixom fokusera mer på mina problem då och rätta till dom:)

Sen kom Hovis till Mattis, så nu har han fina fötter med sommar skor .

Och veterinären kom in o gav han sista vaccinations sprutan , så nu är det gjort för i år.

Julia kom med transporten, men tyvärr rann tiden i från mej, så vi får lasta o åka med Pine på Torsdag istället.

Gjort en kycklingsallad till Hugo som han kan äta efter träningen, den jag gjorde i går var inte helt rätt ;)

Men nu ska jag svida om o åka och ha mitt gympa pass, i dag blir det avslutning för denna terminen.

Ha en fortsatt bra dag/kväll

1 kommentar:

  1. Du får lägga upp bilder från sidan på grabbarna så jag får se hur fina de blev. Å mattis är vårservad...härligt!!!! Kram från Mattismatte <3

    SvaraRadera