Summa sidvisningar

onsdag 18 april 2012

En trevlig dag:)

Ja i dag har jag haft en lugn men trevlig dag:)

Börja med o åkte o köpte torvmix till hästarna.
Jobba en trevlig kille på Granngården som var snäll o hjälpte mej o lyfta säckarna:)

Blev även en ny grep, röd o fin :)

Åkte till stallet , där Julia var i full fart o mocka och hade även redan varit ute en tur på pine:)
En redig tjej det där ;)

Sen lasta jag bilen full med skräp som skulle till tippen , två rötna sadlar och en säck med Massa gamla schabrak o grimmor:)
Är i rensar tagen :)
Lämna även in sadeln som gått sönder.
Får den på fredag, sen ska jag lämna tillbaka den, och sen ska jag aldrig låna nått mer till hästen;)
Därför jag köpt en egen dressyr sadel nu och även beställt en dressyr gjord till den :)
Har även tvättat vojlocken till lånesadeln, så det är rent o snyggt ;)

Sen i alla fall blev det ner till stan o fika med Goa Nina på Orion :)
Himla mysigt o trevligt:)

Nu har vi käkat , så nu blir det inte så mycke mer i dag än lite tv o WF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar