Summa sidvisningar

söndag 1 april 2012

En mycke trevlig fm.

Ja ok,litedåligt samvete har jag för att jag inte stanna hemma i fm o umgicks med sonen o mannen innan dom drog till karlstad=(

Men fick ju finbesök i stallet i dag av Christina med son och hans lilla familj.

Dax för barnbarnet för en rid tur på Matador =)

Menförst fira dom 80 åringen.
Gubben i stallet blir firad

Grattis Olle bolle på 80 årsdagen
Så det fick ju bli lite fika först.

calles söta lilla familj,var så kul o träffa dom.
Sen var det äntligen dax för Stallet.
Rena Julafton blev det först.
Christina hade varit o shoppat lös på Ullared,en massa färglada prylar och en del godis till grabbarna.

Kolla va mycke fina saker,och botsena är samma märke som Pines oranga benskydd ,perfekt ;-)

Lukta saltlakrits i hela stallet,en typ av slick godis =)

Sen var det dax o klä pållarna =)
Evilina fick äran o rida Pine lite =)
Men sen bytte vi så jag red en stund oxå.
Lilla Sidney kunde nog ha sprungit runt på Matador resten av dagen,men det orka inte jag o christina,rätt tungt o springa i den halvblöta sanden;-)
Men en jätte trevlig o kul stund fick vi =)
Och Hästarna fick mycke godis,det lukta saltlakrits om dom =)

Hm va är detta för könstigt ??



Fina gänget samlat
Evelina o Pine

Pettsson fick snällt vänta i bilen


Nu har jag lastat in sommardäcken i bilen ,i morgon ska den på vårstädning ink däckbyte med Johan i karlskoga.
Så nu ska jag ta en dusch och sen ta cykeln till jobbet för ett kvälls/natt pass =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar