Summa sidvisningar

tisdag 24 april 2012

Nu är det kvällen!

Men först en uppdatering i mitt lugna tråkiga liv:)
Nä då.
Men lite rastlös blir jag av allt det lugnt :)
I dag har jag haft en sjuk Hugo hemma igen, feber , huvudvärk, förkyld.
Men hade bokat tid med Petra för lite Massage , så det fick det bli ändå:).
Och fanns banne mej inte en plätt från skinkan upp till nacken som inte var öm!
Och även ut på armarna.
Så nu är jag lite mör i kroppen.

Och fick order o inte härja i gång med nått större projekt efter det .
Så jag åkte hem o satt mej på hela ryggen i söffa:)
Ja efter att vi ätit en gourmet lunch , gorbys pirog :)

Annars har vi bara tagit det lugnt, lite tvätt , disk , och en go fika ute i solen.
Blev ju ett underbart väder.

Hitta ett nytt recept på kyckling gryta, inte helt olik den jag bruka göra, men var vitlöks färsk ost i denna och bacon.
Och ingen curry.
Blev super gott!

Hästarna har Julia tagit hand om i dag, så jag höll mej därifrån.
Men i morgon åker hon och hennes mamma på semester = hästarna semester oxå.
I alla fall tills söndag eller måndag, när christina o 2 tjejer kommer på besök:)

Nu säger jag god natt:)

Ps Älskar er alla mina Goa ungar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar