Summa sidvisningar

söndag 15 april 2012

Är det söndag o vilodag så är det;)

Ja tog en låång slapp fm.
Vakna vid halvnio.
Satt på kaffe och tig sen med mej kaffe koppen in i sängen och min lilla rosa:)
Så nu har jag plöjt igenom 30 grader i februari.
Och kan säga att inte fick jag någon längtan efter o åka till Thailand i alla fall ;)
Var ju bara tragiskt o massa ledsamheter i denna serie :(

Sen gjorde vi lätt lunch . Bara jag o Hugo, värmde Billys panpizza:)
Sen åkte jag till stallet.
Försökte mej på lite typ av NH med Mattis, men konstatera att det var heller inte då lätt med en och en halv hand ;)
Men tvilling yster kom , så hon var lite behjälplig .
Vi träna på o stå still utan o va fast bunden.
Han Bill gärna backa i från en när man ska göra saker med han som tex ta av täcket, sätta på grimman mm, pluss att han höjer huvudet skyhögt vid grimmpåtagning.
Så detta o stå still pluss o acceptera beröring överallt , kommer ta en stund för oss .
Så det kommer jag jobba med under finger läkning så gott det går :)
Tar gärna imot tips ;)

Nu ska jag plocka undan lite, sen blir det kyckling wook tillverkning .
Ha en fortsatt bra dag alla

1 kommentar:

  1. Får hoppas jag har lite andra kläder nästa gång om man ska hamna med på bild.
    Det här ser allt lite malplacerat ut :)

    SvaraRadera