Summa sidvisningar

lördag 21 april 2012

Min dag:)

Ja i dag var det snö när man vakna.
Nu måste väll ändå dom 7 snöfallen varit så våren kan komma på riktigt!

Åkte till stallet o dola lite
När jag kom dit var Julia och hennes pappa i full gång o göra i ordning hästarna för en ridtur :)

Jag plocka i ordning saker för morgon dagen.
Då det blir road tripp 2 för Pine til crk igen,OM han går på transporten.

Träffa på ryttarna innan jag åkte hem. Mattis hade visst blivit lite pigg med pappa Mattias o bocki Li bockat lite, men det hade han fixat galant ;)

Tänkte åka till crk o titta på hoppning , men åkte hem o invänta Hugo o gjorde ett röj hemma i stället.
Så nu luktar det Grumme Såpa Citron i huset :)

Var till Maxi o handla lite oxå.

Gubben dömmer på lilla vm i helgen , och är nu i kväll på föreläsning och Hugo sover hos kompis.
Så jag har fördrivit tiden med spotyfie
Och nu har jag intagit soffläge med en chips skål och cola :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar