Summa sidvisningar

onsdag 3 juli 2013

Då kom jag igång igen:)

Efter att släppt ut hästar , ätit frukost, så lade jag mej och sov ett tag igen;)

Jag har ju trots allt semester.

Men nu har träningen släpat efter:(
Inte bra!

Så i dag när Hugo och en kompis skulle träna skott uppe på Björkvallen, bestämde jag mej för att ta ett pass i spåret.

Så i dag blev det både pass 3 och 4 på min löpar skola.
Så jag börja med jogga /Pw 32 min, sen Pw 10 min. Och sen lite backträning.
Springa uppför och jogga nerför.
Skulle va 20 min men blev 10. 

Tiden räckte inte till.
Men en ordentlig genomkörare för kroppen blev det.

Lunchen intog vi på Statoil på hemvägen.
Korv och bröd;)

Hugo ska vidare på träning nu i Karlskoga. 
Och jag ska ta hand om mitt hem.
Måste ju gå igenom va jag ska ha kvar, slänga, och ställa undan.

Planerar ju att hinna med och Måla väggarna på övervåningen .

Så jag kan hämta soffan hos Ida och soffbordet hos syster!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar