Summa sidvisningar

onsdag 17 juli 2013

Full fart i dag med:)

Efter stallet blev det en tur till tippen igen:)

Laga lunch.

Åkte till Karlstad.
Bygg Max först och köpte täckpapp och roller:)

Hämta upp Ida:)
Vidare till stuvbutiken och köpte spärrfärg.

Rusta och köpte ett sopset och skurset till Dennis:)


När vi kom hem stod Andreas med flickvän här och vänta .
En dommarkompis till Johan.
Blev lite kaffe och tjöt.

Sen körde jag och Ida Hugo, Albin och Casper till Hults badplats.
Så jag och Ida bestämde oss för att ta ett dopp vi med:)
Burr, kallt var det!
Men nu är årets första dopp, och kanske enda gjort :)
Och detta får bli en före bild!
Dax att ta tag i livet på riktigt nu!!
Fy tusan:( Vilken hemsk bild.
Ser ut som jag och Ida ska föda samtidigt;)

Sen övningskörde Ida till Ölme.
Där jag flytta över hästarna till stallbacks hagen:)
Sen vidare till Karlstad.
Allt gick bra.
Vi blev bara lite sura på varann när Ida skulle fickparkera;)
Men det gick ju galant;)

Nu tar jag ett glas vitt och ska snart steka  Hamburgare.
Bara Hugo kommer från sin träningsrunda:)

Och förresten , årets gympa häfte är beställt 
Så Gissa va jag ska gnälla och tjata om nu , en tid framöver ;)
Phu :):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar