Summa sidvisningar

söndag 21 juli 2013

Dagen.

Sov länge i dag med.
Har blivit en vana att va uppe länge på kvällen/ natten och sova på morgonen;)

Men i morgon börjar jag jobba igen, 08,00.

Men jag börja dagen med att åka till syster tvilling på kaffe:)

Trevligt.
Så nu har jag beställt jeanskappor gardiner av henne.
Så nu jagar jag jeanstyg.
Så har ni gamla jeans liggnas tar vi gärna imot:)

Sen blev det Biltema.
Köpte en rulle med elrep till hagen som hästarna rymt ur.

Blev även lite hästschampoo och fjädergrejer till ingången till hagen.

Till Ölme och fixa stallet och titta över hästarna så dom mådde bra och var hela.

Hem och körde Hugo till wellness gym.

Nu har jag målat klart andra strykningen på övervåningen .

Förutom vid trappen, det spar jag till Johan.
Han sa även att han skulle ta sista strykningen på väggarna.
Han vill väll att det ska bli bra gjort;)

Och det tackar jag för , ska ju som sagt börja jobba nu igen.

Nu får vi se vad resten av kvällen ska innehålla.
Nått i matväg måste vi ju ha i allafall:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar