Summa sidvisningar

lördag 27 juli 2013

Oplanerad utekväll:)

Ja , i går efter jobbet fick jag hämta Dennis i Karlskoga .

Handla på vägen hem:)

Tände grillen och tog lite vin till maten.

Sen kom Marie J hit.
Och vi drack lite mer Vin;)

Sen kom vi på att Drängarna spelade i Öltältet på Poker Run.
Så vi bestämde snabbt för att gå ut och kolla på dom.

Blev en riktigt trevlig kväll .
Träffa massa roliga fölk att tjata med.

Men kom på att drängarna hade jag inte så stor koll på , låtarna alltså. Typ 3 jag kände igen:)

När det var slut gick vi hemåt igen .

Men gubben ska ju alltid ha mat, så fick bli Statoil på vägen.
Och sen en evig väntan på Taxi.

Men helt plötsligt kom Susanne och stanna med bilen:)
Så hon var snäll och körde hem oss:)

Så alltid när jag försöker va hemma i tid, blir klockan sena natten. 
Typ 02.00 var vi hemma.

I dag funderar jag på att ta ett varv på Matmaknaden ute vid Mariberg.
Och sen ska jag även till Hästarna :)

Ha en bra dag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar