Summa sidvisningar

torsdag 18 juli 2013

Nu går det undan :)

Efter stallet i dag så tog jag tag i övervåningen:)
Lister bort , sista möblerna flyttade och golvet täcktes med papp:)


Sen börja jag och Johan måla på spärrfärgen.


Tja Johan tyckte nog jag betedde mej dumt och jobba långsamt;)
Men han har ju sett Arga snickaren och hantera det riktigt bra . HaHa.


I trapp delen fick Johan ta hand om målningen.
Han fick stå och balansera på en stege!


Hualigen!

Men nu är vi klara för i dag:)
I morgon får jag åka och köpa väggfärgen:)
Så innan helgen är slut så är det nog färdig målat.

Sen måste vi köpa lister och spika på plats.

Och nya dörrar, men det måste jag nog vänta lite med :(
Plånboken börjar sina ;);)

Nu har charlies pizza lagat kvällsmat och nu ska jag åka och hjälpa pappa att ta in hästarna:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar