Summa sidvisningar

onsdag 24 juli 2013

Kalasat.

Har grejat lite light här hemma i dag.

När jag laga mat kom det en brandbil och en typ pansarvagn och åkte förbi fönstret, och stanna!
Nyfiken som jag är så gick jag ut och kolla.

Fick reda på av grannen att det pyrde på en grillplats uppe i skogen.

Tur att någon upptäckte det och kalla på brandkåren!
Kunde ju blivit rena skogsbranden annars så torrt som det är nu:(

Efter maten åkte vi till Josef på kalas , han fyllde 22 år i dag :)
Han har flyttat till Väse.

Systrarna prova Josefs säng :):)

Väse samhälle är inte stort , men oj va jag och Hugo snurra runt , ca 30 min innan mamma svara i telefon och vi fick vägbeskrivning!

Men ett trevligt kalas blev det och mycke gott att mumsa på :)

Efteråt tänkte vi åka och bada, men regnet kom och vi åkte hem.

Stanna bara och köpte mera färg på hemvägen.

Nu har jag avslutat dagen med att titta på film, Ego.
Det var en helt ok film i min smak .
Dax att sova, date med Hovis o morgonbitti:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar