Summa sidvisningar

måndag 22 juli 2013

Gnällig.

Får väll be alla som jag utsatt för mina känslosamma utbrott om ursäkt! 
Men är i en liten känslig period tror jag;)

Men det går snart över ;)
Jag är sådan ibland bara :)

Men det gick bra att börja jobba i dag.
Och där var alla mycke glada och nöjda att jag var tillbaka:)
Känns bra:)

Efter jobbet åkte jag till Karlstad .
Dags att övningsköra med Ida:)

Så vi och Hasse åkte till hans bror i trossnäs? Tror jag det hette.
Dom skulle hämta Kantareller där.

Sen körde vi hem till Ida och Hasse igen.

Inte så ekonomiskt att övningsköra med en som flyttat till Karlstad.
Men men, så får det bli, om hon ska få detta körkort någongång.

Nu har vi ätit kvällsmat och intagit soffläge.

Nu har jag även en plan.
Men bäst jag förankrar den med syster Annelie först, och kollar om det är genomfört bart.

Blev också lite sugen på en ridsemester:)

Så är det någon som vet hur man kan rida lite småvägar, som inte blir allt förlångt från Ölme till Fågelvik;) Får gärna hojta till :)


1 kommentar: