Summa sidvisningar

måndag 15 juli 2013

Hej och hå.

Jösses va undan det går ibland!!

Börja rensa lite på övervåningen , men det gick segt :(
Inget roligt alls .
Men jag ska måla där innan sommarn är slut, så måste!

Men tog en paus för stallet;)

När jag kom hem hade gubben lastat på sofforna och soffbordet på släpkärran.

Det som stod på övervåningen .

Så efter vi ätit drog vi över till Karlskoga med detta.
Dennis ville ha det :)

Hem och hämta nalle phu tavlorna och sen över till Karlstad.
Så nu är soffan hämtat , som jag ska Låna av Ida till övervåningen :)

Så nu måste jag rensa och måla
Soffan står under trappen här nu.
Tänker inte möblera övervåningen förräns det är klart där ;)

Nu har jag äntligen landat i soffan.
Fick ju ta reda på middags disken när jag kom hem.
Vi lämna allt och drog :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar