Summa sidvisningar

torsdag 11 juli 2013

Lugn dag:)

I morse gick jag och mina nattgäster upp vid 9 :)
Tog oss lite kaffe och macka framför Tvn
Och slappa lite.

Vi förflytta oss ut lite senare, var ju ett strålande väder.
När gästerna åkt hem , plocka jag undan lite , körde en tvätt m. m

Men sen åkte Bikinin på och jag lade mej i min solstol med en ljudbok i öronen.
50 nyanser av honom, är en mycke överreklamerad bok och enformig tycker jag.

Men jag orka bara 1 timma ca, sen håll jag på att smälta bort!

Så gick in och tog mej en em vila på soffan istället.

Men sen fick hästarna lite tillsyn, dom verka må bra :)
Och nu får dom Semester över helgen, jag ska ju va funktionär i helgen på Crk. så blir inte mycke tid över till annat.

Och så kom Johan och Hugo hem i dag .
Allt som vanligt igen :) Gött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar