Summa sidvisningar

måndag 1 juli 2013

Dagarna går!

Är inne på min 2 semester vecka!
Dagarna går alldeles för fort!

I dag började dagen med stallet.
Fick en trevlig fika stund med mina föräldrar:)

När jag kom hem fixa jag lunch åt mej och Hugo.
Satt i gång en bulldeg samtidigt, som fick jäsa medan vi käka.

Sen blev det bullbak.
Kosta på mej att göra snyggbullar , sådana man snurrar och knyter :)

Annars har det varit vanligt plock och tvättande av kläder:)

Nu i kväll var jag och Lena på en ridtur.

När jag kom hem hade mannen stekt Hamburgare, så bara att sätta sej att äta.
Lyx:)

Men nu får det bli kvällen.
Lovade att va barnvakt från kl 5.30- ca 10 i morgon !
Dum eller snäll? Ja det är frågan, men en god gärning är det i alla fall, och jag hjälper ju gärna mina vänner om jag kan och har tid:)

Så god natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar