Summa sidvisningar

onsdag 10 juli 2013

God morgon.


Har tydligen åskat ordentligt i natt!
Men här har jag inte hört nått!

Kan jag haft sådan tur att jag somna i från det?

Annars var det bara regnet jag hörde.

Men jag har sovit med tvn på halva natten.

Var så otäckt tyst här i huset, så kunde inte somna :(
Men med tvn på somna jag tillslut;)

Nu är det frukost.

Sen ska Lena och jag ut med hästarna.
Vädret är ju sådär, så får se om det blir en längre tur som vi tänkt, eller om vi väljer en lite mer vanlig ridtur.

Sen i em ska jag övningsköra med Ida :)

Och i kväll blir det tjejkväll.
Tänkte grilla, så hoppas på bättre väder!

Och i dag har jag lite träningsvärk efter allt ridande i går , särskilt i ryggen och magen.

 Ett år mellan dessa bilder:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar