Summa sidvisningar

onsdag 19 januari 2011

Ännu en mys dag

Ja i dag har spenderat halva dagen i stallet igen.Myys på det.
Mockade åt alla fyra och rulla in en halmbal i stallet.

Sen bjöd lilla mor på lunch,mycke gott panerad skinksnitchel o poatiskroketter o beasås.

Sen var det ut igen till stallet o ta in prinsen,så blev det en ridtur på gärdet,men i dag var det jobbigt o gå där,eftersom det var skare på snön,så vi skulle bara luffsa runt lite i skritt i solskenet hade jag tänkt,men vi snarare studsade runt i någon piaffliknande gång ;-) Men vi kom ut i alla fall en stund .

En härlig tur i strålande solsken=)
Efter ölme turen var det dax o hämta hem sonen från skolan,hem o ge han mat.
sen körde jag han o två kompisar till karlskoga,dom skulle till Bodaborg o leka av sej lite,sen fick gubben hämta dom när det stängde kl 20.00

Sen lagade jag middag åt mej o gubben,i dag fick det bli Gratinerad Kassler o ris.göttans.
sen slog paltkoman till så jag o katten somna en stund på soffan,det var oxå göttans.

Erik kattfan ;-)
Men nu så är diskmaskinen urplockad o en tvätt igång.
Så nu tar jag kvällen igen,ska som sagt bara hänga tvätten oxå ;-)

Over and out!!

1 kommentar:

  1. Sv:
    Jajamensan =)
    Ingen brist på sysselsättning när man har villa, barn och hästar =)

    Och det är gott och se att man inte är själv med sådana vardagsbestyr :)

    SvaraRadera