Summa sidvisningar

måndag 10 januari 2011

En ny vecka

I helgen har det varit jobbarhelg,så har inte gjort så mycke mer än o jobbat,inga hästar Lördag o söndag ;-)

I Lördags efter jobbet var i alla fall Jag o två av mina systrar på Änglagård på Bio.Den var såå bra o mysig.
Vi hade ju fått julklapp av jobbet som bestod av två biobiljetter.
Lite roligt var det att raden vi satt på blev en ölmefolksrad ;-)

I dag tog jag en semester dag.Hade en obokad pooltur och Hugo har ju sista lovdagen i dag,så nu ska jag lura med honom till mormor o morfar,jag ska fixa stallet o rida,om det går blåser hemskt mycke i dag men solen börjar titta fram så kanske kan hitta ett ställe som är lite blåsfritt om jag har tur,blåsväder är likamed hästskrämmar väder ;-)

ha en bra dag

1 kommentar:

  1. Ja filmen var så bra=)
    Gött med en semester dag! det var ju ganska gött ute förut när solen tittade fram, och det blåste ju inte så mycket heller då faktiskt! ha det gott =)

    SvaraRadera