Summa sidvisningar

tisdag 4 januari 2011

Nu är Glada Julen Slut

Som har bestått av jobb 7-16.
Och snöat har det ju gjort,så var bara o kasta sej i snöskottningen.
In efter det o tog fram kyckling som jag la i Tupperwaers stekgryta,var premiär för den i dag,och måste säga att den var jättebra!!
så medans den stod i ugnen,så plocka jag bort Julen i tvrummet.Granen ner monterad


.
Sen var det dax o göra riset i tupperwears riskokare,den bara älskar jag.så smidigt ,bara in i mickron o så sköter det sej själv.Till detta blev det såklart currysås.
Och om jag får säga det själv så blev det en delikat middag ;-)

Och nu har jag även plockat bort det mesta juliga i köket,så i morgon är det bara o hugga in i städandet,med ett avbrott för o rida lilla Pine så klart.
Nu blir det kvällen snart,har bara en tvätt o hänga när maskinen är klar.

Fridens Liljor på er

1 kommentar:

  1. Tw riskokare lät smidigt. Smakar lika som om man har gjort det på spisen eller? Jag hade detta som mat igår. Men fuskade med currysåsen ½ fabrikat :) Gör du egen sås ? Har du nåt bra recept i sådana fall ?

    SvaraRadera