Summa sidvisningar

fredag 21 januari 2011

Och nu då!!!

 Om gud menat att kvinnans plats var i köket hade han skapat henne som ett köksbord (citat från Mark Lewengood)... Eller Hur ;-)
 Ja det var dagens citat .

I dag har det varit en häst dag igen då. Fixat stallet o ridit i hop med Karin o Leon.
I dag blev det en tur på vägen igen,och ja va ska man säga,tillbaka på ruta ett igen då,Broby livsfarligt !! Jaja det är bara o börja om o kämpa på,jag får väl ta en dag o rida fram o tillbaka genom Broby =)=)
så snygg i sitt nya täcke <3

Och nu är Linda hemma,tanternas ägare,kommer kännas lite tomt nu när jag vant mej o sköta stallet varje dag.
Ja jag åker ju ut i princip varje dag ändå,men inte alltid man hinner få fixa stallet,eftersom pappsen redan gjort det.

Och i dag damp det ner en inbjudan till klassfest för klass 9E avgångsår 86!!
Klart man ska gå.Är på Mastmagasinet,men nu kommer man till det jobbiga,kroppen o håret måste fixas!!! kan ju inte se ut som man är 40+ eller hur;-)

Jaja det löser sej nog,kul ska det bli i alla fall och hoppas dom flesta i klassen dyker upp.

I kväll är gubben o dömmer handboll.
Hämta Hugo på hockey träningen,sen var vi o handla för H ville ha en typ av tortillaspizza som han ätit hos Kusin Alfons.
Man tog två tortillabröd o bredde tomatsås på,och vi hade salami o ost på,sen la vi över den andra delen,och så stekte man den lätt i stekpannan,mumsigt var det,Ida o Hasse var hemma en stund så dom fick smaka oxå ;-)
Gott!!

Och sodastreamern går varm,Hugo fick ju colasmak så den dricks det mycke av,

Nu blir det soffa en stund,två jobbnätter framför mej,och jag är redan trött o huvudvärk,trots att katten o jag vilat två!! timmar på soffan i em.

Ha en goer helg alla

1 kommentar:

  1. Åh, vad spännade med klassfest. Det blir väl kul och träffa alla gamla vänner ?
    Är avis på din mörka häst.... jag vill oxå ha en mörk häst igen som jag kan klä i rött :)

    Sv: Ja det finns en till. Funderar på att behålla den för han är så fantastisk med Tindra. Hon kan göra vad som helst med honom. Där hon är, där är även han :)
    Men sötnos är så mycket finare, men jag kan inte ha hur många katter som helst :(

    SvaraRadera