Summa sidvisningar

onsdag 5 januari 2011

Onsdag

Hade mycke på schemat i dag när jag vaknade,men sov ända till halv nio,o tänkte,nu hinner jag nog inte allt ja tänkt.Men nu är det kvällen och Jag har gjort allt jag tänkt !!

Började fm med en ridtur på Pine,hade Karin o Leon med oxå.
Det blev ett arbetspass i snön på Gärdet i dag med,men i dag var det tyngre snö o pulsa i,det märktes på hästarna,dom blev riktigt trötta.
Men en trevlig stund hade vi i alla fall.


Min vackra Prins Bus

Fick åka till skattkärr oxå efter stallet,Ida skulle hem o jobba.

Hem o fixa lunch åt mej Dennan o Hugo.Var trevligt att storgrabben var hemma inte så ofta,Ser han mest i sovande ställning ;-)

Men em/kvällen har jag ägnat åt o fortsatt o städat bort julen,så nu är det klart o golven dammsugna o torkade,känns väldigt gott när det är gjort.

Middagen/Kvällsmaten bestod ac chorizzo i tomatsås o fjärilspasta,smaka mums.o enkelt o snabbt gick det o laga oxå,det gillas =)

Nu är det åter kvällen,upp till stallet i morgon.

Och Jag tycker vi har en härlig vinter,är det vinter så är det,kan väl bara tycka det är jobbigt o köra i väglaget ,men men.

Ha det gott alla

2 kommentarer:

  1. Tycker som du syster både om chorizzo och väglaget.

    SvaraRadera
  2. Körven e inge vidare...inte väglaget heller...men är det vinter..ja då är det det! :0)

    SvaraRadera