Summa sidvisningar

söndag 2 januari 2011

Önskar alla en god fortsättning på nya året.

Ja då är det 2011,och va ska vi göra av det året då ??
Ja jag har massa små löften som jag spar i mitt eget huvud ;-)
Men kan säga att jag ska ha ett bra år med min häst,o ett hälsosamt liv,o ta hand om mina nära o kära som Familjen o vänner mm ;-)
Undra om man kan göra dygnet längre oxå ??

Nyårs Afton blev en trevlig tillställning o rätt lugn.
Vi käka lite mat här hemma,Jag,Dennis,Johan o Hugo.
Maten bestod av Hasselbackspotatis o Kycklingspett o cafedeparis sås.Mycke gott var det.
Lite senare kom farfar Lundberg o körde oss till strand till några vänner.Där vi satt o tjöta o drack lite vin o myste i goda vänners lag.Dennis släppte vi av på stan ;-)
Vid tolvslaget gick vi till fotbolls planen o sköt lite raketer o firade in det nya året.
Efter det fick Farmor Lundberg köra hem oss,och alla gick o la sej trötta o nöjda.

Nyårsdagen blev alltså en riktig slappardag.Gjorde bara det nödvändigaste ,laga mat o så.Min kära pappa ringde o sa att han gjort stallet klart åt mej,så jag valde o inte åka dit,.
Men kl 16 bar det i väg till jobbet för ett extra kvällspass.
Sen avslutade vi kvällen med Hamburgare o pommes o alla barna + 2 extra var hemma.

I dag har jag varit ute på årets första ridtur i hop med Karin o Leon.
En härlig utsikt <3
Vi jobbade i djupa snön på gärdet,mysigt.Men Pine är rätt lat behöver inte trava länge förrans han tror att han ska få slippa undan med o skritta runt. Så i dag har jag rede häst,inte åkt häst,och det ska jag fortsätta med för 29/1 bär det i väg på trimmdressyr igen och denna gången ska jag inte ha en lika hemsk träningsvärk som sist ;-)

Nu ska jag slappa framför tv,Gubben o Hugo är i karlstad på Hockey så får ha tv för mej själv en stund .

over and out för denna gången

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar