Summa sidvisningar

måndag 24 januari 2011

En ny vecka då

Och ja den började jag med en ledig dag.

Blev ju det vanliga o se till att Hugo kom i väg till skolan.

Efter det blev det en tur till Apoteket o Banken,så i slutet av veckan får jag väl det nya kortet förhoppningsvis.

Ja och i dag fick jag bekräfftelse på att man börjar bli gammal =( Använder ju sk P-spruta (Jaja kanske lite väl privat men det bjuder ja på ) Och den ska tas var trettonde vecka,men nu sa hon att det räckte med var sextonde vecka eftersom jag är över 40!!! Jaja det är ju bara o gilla läget (varför använde jag det hemska ordet??) att man inte blir yngre !!

Men sen så klart bar det ut till stallet.
Fick finbesök av bäste Ingbritt en kär gammal vän .
Vi började med fika inne hos pappa.Trevligt

Sen bar det ut till stallet,Ingbritt fick provrida Pine,och ja visst kan han min lille gubbe,bara den som sitter på vet va den hölls med,o det visste Ingbritt,fick honom o gå riktigt fint =)=)

Tjusigt ekipage <3<3
sen fick hon jobba på backen med mej o Pine,och ja jag måste jobba med min sits,efter som jag gärna lutar mej åt det håll hästen svänger åt,men det är bara o traggla,vi lyckades riktigt bra Jag o pine oxå stundtals.





Ett till tjusigt ekipage ;-)







Ja så det har varit en trevlig dag,resten av dagen har bestått av det vanliga,kört tvättmaskin,hängt tvätt,kört Hugo på Hockeyträning,och nu snart blir det kvälls mat,Stuvade makaroner o falukorv får det bli i dag.


Ha en fortsatt bra kväll alla som kikar in.

2 kommentarer:

  1. Det är väl bra att du inte behöver ta sprutor var trettonde vecka. Räcker väl att det gör ont var sextonde.

    SvaraRadera
  2. sv: Tack för krya på sig kramen :)

    Hade de någon förklaring till p sprutan ? Vad är det för skillnad på under 40 eller över ?

    SvaraRadera