Summa sidvisningar

lördag 15 januari 2011

Ledig helg

Japp skönt,men har rätt fullt upp ändå,men bra man har nått o sysselsätta sej med.

Torsdag o fredag var det stallpyssel på fm o jobb på kvällen,så sen blev det inte så mycke mera.
Min pappa tycker att lilla nene har mycke o göra så Pines o Leons boxar har  han mockat innan jag hunnit ut ;-)
Go han ,han är 78 år o jag är 40 ;-) men men tror han tycker det är lite mysigt han med o skrota i stallet.
Så i dag hade Hade vi en mysig morgon jag o pappsen i stallet o hjälptes åt o släppa ut o mocka o fixa.

Sen kom Karin så vi tog oss ett arbetspass på gärdet igen med våra hästar.
Pine va riktigt duktig i dag,i dag kunde jag rida han i arbetstrav.

Trodde ingen annan häst skulle få mitt hjärta efter Mimmi,men nu har Pine fått det,med sina fel o brister,fast det hade ju Mimmibus oxå =)
Efter stallet var det hem o fixa lunch,sen gick jag faktiskt o vila middag,kände mej lite sliten efter denna arbetsvecka.

Kvällen har jag spenderat i ishallens kaffeteria ca 5 timmar.

Men nu har jag tagit kvällen och i morgon blir det lite sovmorgon.
bäste christina o frida kommer i morgon fm o hälsar på o Frida ska prova Idas balklänning.

sen blir det stallet o kanske en ridtur,beror på va klockan blir innan jag hinner ut.

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar