Summa sidvisningar

måndag 17 januari 2011

En trevlig Måndag

Ja nu är det en ny vecka igen då.

I går var christina,Frida,Evelina o sidny här o hälsa på en stund på fm.Frida skulle prova Idas Balklänning,så nu har den flyttat ner till slättåkra=) Frida var så fin i den,nästa lika fin som ida ;-)

Sen var det stallsvängen så klart,mocka o natta hästarna.Mys.

På kvällen var det dax för Ishallen,Hugo spela match mot Åmål,vilket dom förlorade,dom var inte riktigt på topp Grabbarna.

I dag har jag spendert halva dagen i stallet,Mockat alla boxar o fixat för kvällen,det tar att en stund o fixa med allt,men det är som Bongsan säger Balsam för själen o skrota runt i stallet.
I dag fick pappa o jag börja med o grusa åt hästarna innan det blev utsläpp,grabbarna är välbroddade,med dom gamla damerna går ju barfota så dom hade inte tagit sej fram i halkan.
Sen hann jag även med en rid tur på prinsen,vi red i snön i dag med och han skötte sej exemplariskt både i stallet o med ridningen,mys det med.

Nu har jag stekt pannkakor till mina två grabbar,så nu är det dax o köra Hugo på hokeyträningen.

Ska försöka vila 5min oxå.Nattjobb på schemat i dag.

3 kommentarer:

  1. Vad fin Ida är i sin balklänning. Ser helt underbar ut. Där gjorde ni ett bra val. Och vad kul att ha den kvar.

    "Balsam för själen o skrota runt i stallet"
    Så sant så =) Finns väl inget mer avkopplande

    SvaraRadera
  2. sv: Ja absolut. En underbar känsla :)

    SvaraRadera
  3. Sv:
    Det var konstigt för här har jag inte sett att det har varit någon kommentar.

    Tack, ja det är skönt att det börjar bli klart =)

    SvaraRadera