Summa sidvisningar

måndag 6 februari 2012

Blåser!!

Ja det är sej likt,är det inte svinkallt så blåser det halvstorm.
Och jag har tydligen blivit kärring så avstår ridandet då.
Vart tog mottot vägen,finns inga dåliga väder bara dåliga kläder,ja det är alltså bara o klä sej efter vädret.
Fast det är klart Blåsväder har jag alltid varit försiktig o varit ute i,är ju sk hästskrämmar väder och kan hända så mycke onödiga saker då.

Ja ja fick bli en fika med Inger o moder och fader.
Sen fixa jag stallet o bar lite vatten,hade frusit i går igen och denna gången lyckas vi inte få igång det =(


Och nu har jag varit hos tandhygenisten.
och varje gång undrar jag varför jag har slarvat med mellan tandsborsten!!
Verkligen hatar behandlingen med o ta bort tandsten!!
Fruktansvärt är det!!

Men nu har snart hela kroppen fått sej en genomkörare,bara underredskontrollen kvar och den blir på torsdag;)
Ingen vidare undersökning jag längtar efter precis =(

Men Nu blir det jobbet 16-22
Hej från mej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar