Summa sidvisningar

onsdag 22 februari 2012

Tråkiga

Blev inte som jag tänkt i dag heller.
I dag var det ju inte lika härligt väder.
Regn o blåst.

Körde i alla fall Hugo till skolan, skulle till Filipstad o åka Milko loppet.
Sen ville Ida köras till jobbet.

Ut till stallet,och insåg att Pine tappat en sko:(
Men inte så konstigt , skulle varit skodd förra veckan, men jag missa ringa Hovis , illa.
Och nu har han bara tid o slå på tapp skon sen kommer han i slutet av nästa vecka o skor ordentligt.

Så Ingbritt o jag får ta våran ridtur iden annan dag .

Men tog in dom var o en myste o rykta av dom .

Nu blir det jobbet till 08.00 i morgon
Och föresten com hem funkar inte i dag, varken tv eller internet :(

3 kommentarer:

  1. Efter regn kommer solsken=).... har jag hört...men vi vet inte när!=)) Kram syster Inger

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Tråkigt att dina tjänster inte fungerar. Jag hoppas att det nu har kommit igång igen. Upplever du fortfarande problem bör du kontakta oss för en felsökning, antingen per telefon på 0771 55 00 00 eller via Twitter, www.twitter.com/ComHemAB, om du föredrar det.

    Med vänlig hälsning
    Johan Wester
    Kundservice

    SvaraRadera