Summa sidvisningar

måndag 27 februari 2012

Underbar helg

Fredag: När jag kört Hugo till skolan ställde jag in adressen på Till Christina i Oskarström.
Tog ca 4,5 timme ner med ett kort stopp för o fylla på spolarväska,var mycke lastbilar som man fick ligga o sega efter.

Men fram kom jag .

God lunch fick jag av christina.
Efter det blev det stallet o hälsa på goa Zelma,så kul o se henne igen <3

Härligt återseende <3

Zelma myys <3
Sen blev det hem o göra sej iordning för Taco mys hos Johanna i hop med Carro och Ida och jag o christina så klart.

Goaste Tina med nervarvnings drink =)

Goe Putte Mannen i christinas liv =)

Tindra?? syster till christinas vovve,super go <3

Mor till christinas Vovve.Elektra??Var med på tacomys


TacoMys

Malin Bayard spelet =)

Lördag:
Klev vi upp vid 7.00 och sen mötte vi upp alla tjejer o begav oss till Göteborg scandinavium och horseshow.

Ett glatt gäng på plats på GB Horseshow




En mycke rolig dag,fast jag  hade kunna tänkt mej en em biljett oxå.
Mycke kul fick vi se,agiliti med hundar,Någon typ av gymkana på häst,någon utagning för ponny ryttare i hoppning,dom var så himla duktiga.





Sen något spansk där människan dansa med hästen,en kvinna dansa på backen och mannen satt på hästen o lixom dansa,mycke vackert var det

Sen var det så klart lite shoping på mässan och sen var det dax för Hoppningen,gick ju så där för svenskarna.Men så sköj o se.
Sen var det dax för hemfärd,men först hoppa vi in på en kina resturang o fick lite mat i magen.

När vi kom hem slängde christina,Putte o jag och Pettsson o Findus ner i söffa o kolla Melodifestivalen.
En super trevlig dag

Psson vill oxå mysa i soffan o äta chips =)

Findus,en bortskämd liten katt,men så go
Söndag;
Hemrese dagen.
Vi tog en sov morgon till halvnio.
Upp no drack kaffe o käka frulle.
Sen bar det av till mattis gamla stall där Zelma bor.
Jag o Carro hade bestämt oss för en ridtur ihop innan jag åkte hem.
Blev en härlig barbacka tur på Zelma och Lilja,Lilja som är lite nyinriden och inte färdig heller för den delen ,skötte sej bra,men sen blev hon lite rädd för nått och då blev det lite onödigt spännande ett tag,men det gick bra,
Och det var helt underbart o sitta på Min lilla Memlan igen.

Upp kom vi =)
Nu var det dax,barbacka o allt =)
carro och vackra Vårlilja
En sådan härlig ridtur i vackert väder
Myys proppen <3
Carro och hennes dotter saga på Zelma
En helt underbar dag med härligt väder.
Hem och åt lunch sen var det dax o säga Hejdå.
Ville verkligen inte åka hem även om jag samtidigt längta efter min lilla Familj.
En super Helg.
tack Christina o Putte att ni öppna ert fina hem till mej !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar