Summa sidvisningar

torsdag 2 februari 2012

Fridens Liljor på er=)

Ännu en bra dag till handlingarna.
Blev en fm tur till stallet igen och i dag fick vi sällskap av yrvädret o syster Inger igen.
Trevlig men riktigt burrigt i dag.
Så blev en skogsrunda och en lite avstickare över gärdet.


Pine fick en liten söt fläta i pannluggen(Fast gjorde den i går)har läst att man kan få manen /lugg längre o tjockare om man har den flätad,värt ett försök i alla fall,-)


Så han får se ut som en lite ponny ett tag =)


Hem o duscha o luncha och sen i väg på ett möte med jobbet.
Kyrkan i vården,ska vara 5 tillfällen,där man får ventilera problem ,livet i slutet,mm mm
Men först när jag kom in tänkte jag,Hjälp va gör jag här!!
Och inte kändes det bättre när diakonen la fram massa kort på bordet som man skulle välja o sen berätta varför man valt det,skulle visa känslan för jobbet.
Och ni som känner mej vet va jobbigt jag tycker det är o prata inför en massa okända människor,jag lixom får ladda ända från tårna för o säga det jag ska ha sagt och sådana här djupa saker gör inte saken bättre.
Och sen skulle vi prata lite om oss själva,och nu ville jag verkligen bara lägga mej ner o dö!!
Men ju längre tiden gick så kändes det riktigt bra och känner att det blir nog en intresant resa trots allt.


Nu är det dax för matfix,potatisgratäng o lövbit får det bli i dag.
Sen bänkar vi oss framför tv o hejar fram Färjestad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar