Summa sidvisningar

söndag 19 februari 2012

Snart är jobbhelgen gjord.

Varit en slapp fm.
Tog lite sovmorgon.
Sen blev det kaffe i lite undanplock.
Gubben hade ju lite gubb fest i går så blev lite rörigt i köket :)

Åkte sen ut till stallet.
Pappa hade mockat så gick bara ut i hagen o myste med grabbarna o bjöd dom på godis:)

Tog med en hink sand hem och sanda på gården, var lite glatt .

Maten i dag blev enkel, spaghetti o färdig köpt carbonarasås.

Dom hade billiga pan pizzor på Maxi så det köpte jag 2 påsar av o la i frysen.

Fick sms av bästa christina att sängen är bäddad åt mej och att jag är efterlängtad :)
Fredag åker jag till Halland :)
Har även beställt ett pannband med namn på till Pine,Röd botten med vit text,Mattis har ett blått med vit text :)

Nu är jag på jobbet o känner att förkylning är på G. Min brukare är genom förkyld så inte så konstigt att den hoppar på mej med :)
Ha en fortsatt bra kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar