Summa sidvisningar

onsdag 8 februari 2012

Ont det gör ont!!

Men det går ;-)
Ja som sagt min rygg o höft är inte riktigt i fas med resten av kroppen =(
Äter Ipren o voltaren och ett liniment.
Hjälper för stunden.
Är det inte bättre efter helgen får jag ju bita i sura äpplet o gå i väg till någon kunnig människa ;-)
Så i dag våga jag inte ens sätta mej i sadeln,kände redan i går att det inte var någon bra ide .
Men o andra sidan så ska dom ju vila efter vaccinationen.
får se om jag tar mej upp i sadeln i morgon.

Så i dag blev det bara stallfix och så var jag o hämta mer Halmpellets så jag kan göra i ordning boxen åt Matador.

Mamma o pappa bjöd på lunch i dag med,jag har det allt väldans bra jag o undebara föräldrar <3

Annars har det inte blivit så mycket mer i dag.
Hämtat hem hugo,kört tvättmaskin,datoriserat .
Dator kan verkligen stjäla tid !!
Hemskt när man tänker efter.

Men nu är det dax för ett kvälls/nattjobb igen.

ha en fortsatt bra dag.

1 kommentar:

  1. Du kanske har blivit kall?? eller gjort nåt annat... träligt ändå! ha en bra jobbpass, syns i möra bitti=)
    Inger

    SvaraRadera