Summa sidvisningar

torsdag 9 februari 2012

Torsdag.

Ja i morse gick jag av mitt jobbpass kl 08.00.
körde Hugo till skolan och sen direkt till familjekällan för cellprovtagning.
Inte det bästa jag vet direkt =( Tycker det är en rätt obehaglig behandling faktiskt ;-)

Åkte sen hem o vila med min värmedyna jag fått av mamma,det var riktigt skönt för min onda rygg/höft,så den får det bli o sova med i natt =)

Hämta Hugo på skolan o följde med han till tandläkarn.
Sen fick det bli en tur till hästen.
Tänkte longera och eftersom karin packat ner sina inspänningstyglar,tänkte jag använda gummisnodden,Halsförlängarn,men den var puts väck,hitta den inte i någon av alla mina lådor =(
Blev så irriterad så tog in hästen o bara klädde han i grimma o alla benskydd o gick ut o hade ett bus pass på banan.
Men det där med löslongering fatta han inte vissen med Pine =)
Han sprang ner till hagen o sin älskade stolpe o luftsnappa i lugna ro och strunta fullkomligt i mej.
Gick o satt mej på huk,då kunde han inte motstå,så han kom fram o fick då godis.
så kan säga att folja john leken fatta han snabbare.
aha gör jag som matte får jag godis ;-)
Så det höll vi på med en stund,så jag höll på o glömma tiden,skulle ju hämta Hugo igen på skolan ;-)
Har även varit till granngården o köpt en sil till vatten kannan och en salt sten Himalaya åt Matador.

Måste ju få en välkomspresent när han kommer =)

Körde Hugo på Hockeyträning och sen en sväng till Maxi där jag köpte en egen bok till mattis,som vi kan skriva våra ävetyr i ,som sen matte christina kan läsa när hon kommer på besök =)
Skulle haft en lika dan som Pine,men fanns inte så fick bli en i lika färg=)

Nu har vi äntligen kommit hem från Hockey träningen,Hugo o några grabbar kom på att dom skulle åka lite på ute banan innan dom duscha,så det var bara o sitta o vänta tills dom behaga o va klara.

men nu ska det bli kvällen.
jobb i morgon till 16.00.
och sen kommer ju mattis ska bli spännande,fast sorgligt att karin o leon flyttar så klart.
men nu är det som det är och allt har löst sej till det bästa och hoppas nu bara att grabbarna funkar bra tillsammans =)

God natt

2 kommentarer:

  1. Fällde en tår i stallet ikväll...Sista kvällen mattis skrämmer en när man kommer in i sallet från sadelkammare...Sista gången man får se hans härliga grimaser...Funderar på att kidnappa honominatt =) skämtoch sidor!Han får det bra även om vi kommer sakna honom och vem vet kanske dyker upp medChristina i sommar!!

    SvaraRadera
  2. Du är välkommen Johanna ,ta med memlan så kan vi rida ut alla tre ;)

    SvaraRadera