Summa sidvisningar

måndag 20 februari 2012

Skit dag!!

Blev tillslut en rätt ok dag.
Fast jag börjar nog tyvärr bli sjuk =(
Huvudvärk ont i halsen.
Ja i morse var var jag trött sur o grinig.
Börja med att grepen gick sönder när jag mocka.
Sen skulle jag byta brodd på Pine,lyckas med två hovar efter o i princip slagit sönder varenda knoge!!
Sen ville inte mattis gå med mej in,han har lite respekt för Pine än o vill inte gärna gå förbi han.
Så eftersom inte humöret va på topp,så fick han va,gosa med han o mata med morötter i hagen i stället.
och ingen blev riden,har lixom tappat lusten ett tag,dåligt väder o dåligt underlag o dålig inspiration.

När jag kom hem duscha jag och åt lunch.
sen till Ejes o köpte en delikatess kaka och hämta sen upp Nina och sen vidare till regnbågen H2 och tog en fika med Malin o Annika =)
Då kändes humöret genast bättre <3

Hem o laga mat och sen vidare till crk o titta på Ingbritt när hon red,hon hade min Lady Jump i dag =)
Fast Ingbritt gillar inte o rida henne och jag Älskar o rida den damen =)

Sen tog vi en fika i kafeterian o prata strunt ett tag.
Men sen träffa vi en Julia som bor i Ölme som vill hjälpa mej med mina hästar =)
Fast tror hon var mest intreserad av o träna Pine,fråga tom om man fick ta med han till crk o träna =)
Och självklart är hon mer tuff än mej o tar detta steg vore det ju kanoners =)
Vi får se ,hon ska komma o hälsa på och se om hon trivs med honom,men det är väll klart hon kommer o göra ,-)

Nu ska jag bädda ner mej så jag orkar till stallet o slåss med resten av brodden i morgon.
och blåser det så här blir det inget ridande,dom får väll ta en paus helt enkelt ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar