Summa sidvisningar

tisdag 21 februari 2012

Våår!!

Ja i dag har det varit riktig vårkänning.
Härligt.
Var i stallet i morse och Mia kom så i dag tog vi ett pass på banan med grabbarna.
Och i dag kunde man rida utan termobrallor,så man kände sej lite smidigare i sadeln i dag =)
Snyggen 1

Snyggen 2
sen fick dom vårtäcken på sej och ut i hagen o den härliga solen.
Bra att grabbarna kan samsa om täckena =)

Sötproppen
Mia hjälpte mej o Mocka sen oxå,det tackar jag extra för =)
 Har även beställt ett namn pannband åt Pine,så grabbarna ska vara lika,fast Pine får sitt i rött o vitt =)

Sen har det inte blivit så mycke mera i dag,dammsugit,tvättat o disk bara.
Nu ska jag ladda för gympa passet ,är ju inte riktigt på topp ,men det får gå.

I Morgon får vi sällskap på ridturen av Ingbritt <3
Tur jag har så snälla vänner som hjälper mej med mina hästar.
och till veckan kommer julia får vi se om mina hästar  faller henne i smaken.

Ha en braig kväll alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar