Summa sidvisningar

onsdag 15 februari 2012

Go kväll.

Ja i går o i dag har det varit Jobb,så inga Hästar på 2 dagar!! ;-)

I går var det ju alla hjärtans dag,igentligen tycker jag inte det ska va något anorlunda den dagen än alla andra dagar,men kanske bra o bli påmind om o visa våra nära o kära att vil Älskar o bryr oss om varann ??
Här fira vi i alla fall med en Puss o kram Tårta.

Hade Mitt gympa pass på kvällen oxå,alltid lika trevligt.

Efter jobbet i dag blev det o köra Hugo på Hockeysamling.
Men i dag valde jag o titta på när Ida o damlaget spela Handboll,Måste engagera sej i båda sporterna,och är ju lite varmare i hanbolls hallen än ishallen.
Idas lag förlora och hugos lag vann i dag igen.
Hugo gjorde det första Målet i dag,Kul,är ju inte så vanligt att han gör mål som Back ;-)

Men när handbollen var slut fick jag kasta mej hem efter byxor till Hugo som blivit byxlös och inte ville åka hem i kallingarna.
antagligen någon som fått fel byxor med sej.
Hoppas dom kommer till rätta.

Hämta ida i hallen och sen följde vi med henne in en stund
I dag var jag en snäll Mamma o diska åt henne ;-)
Och sen plocka vi fram mat rester ur frysen och åt mat.
Hugo fick Pannkakor och jag o Ida tacolåda och Pirog.
Mycke gott var det.

Mina busiga barnbarn.

Maja o Tila

Nu får det bli kvällen,i morgon en ledig dag och planen är att ta första ridturen på Matador,Mia skulle komma o följa med (så hoppas verkligen inte hon får förhinder)Så bägge hästarna kan följa med ut samtidigt så här i början.
Annars får det väll bli ett varsitt pass på banan för dom i snön.

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar