Summa sidvisningar

onsdag 29 februari 2012

Vår igen!!

Ja i dag är det riktigt vår igen.
Åkte till stallet i morse o fixa o dona.
Tog in Pine för en ridtur.
Blev på banan,för nu börjar den bli mycke mjuk,jippi.
Så idag har vi jobbat en del i trav till Pines stora besvikelse,sötebröds dagarna är slut,nu ska det slitas med svett ,blod o tårar !!! ;-)
Och det gör vi nästan i alla fall jag =)
Men kul har vi,eller kanske är bara jag det med ??;-)
Fy,jag blev ju trött ju =( ;-)
Sen var det Mattis tur,tyvärr hann jag inte rida han i dag,men han fick en välbehövlig avborstning med nya Magicborst,bra för leriga o fällande hästar.
Och fäller gör han =)
Så vi ställde oss ute o borsta och han riktigt njöt och stod mer still än när vi står inne på gången =)
Mysgrabben.

Undra va denna smakar ?
Men i Morgon kommer Julia med till stallet på Em,så då kommer bägge med ut och sen hoppas jag o håller tummarna att hon har tid/lust o hjälpa mej lite med ridningen av grabbsen.

Åkte hem o stekte pannkakor åt mina grabbar här hemma.
Sen bar det i väg för dom o åka skridskor.
själv tog jag mej en powernap och sen ett bad.
Nu ska snabeldraken motioneras innan det är dax för ett kvälls/natt jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar