Summa sidvisningar

onsdag 13 juni 2012

Bra förmiddag

Ja denna vecka får jag ju sköta ridningen på båda mina Herrar=)
Så dagen börja i stallet så klart.
Tog in Matador o gjorde iordning för en rid tur.
Blev skogen och lillrundan.
Han är såå bussig mot mej stora Mattis när vi är ute.
Så i dag våga jag mej på en galopp igen.
Han springer så fint i samlad for.
Passar en gammal tant som mej utmärkt=)
Vi fick i alla fall en trevlig tur.
Var dax att Matador fick lite glitter på sina käder oxå <3

Sen var det Pines tur.
Kändes som o rida Ponny när Jag satt mej upp.
Har ju ridit Matador mycke nu som är stoor o tar långa lugna steg.
Pine tar kortare o snabbare steg och är ju liite mindre.
Men vi fick en härlig tur oxå ,i skritt o trav.
Prova allt o ta en galopp med Pine oxå, ,men vi fick bara rusnings trav ;-)
Blev skogen och lillrundan denna gången oxå.
Prinsen o tanten

Blir inte så långa turer när jag ska hinna med båda,men ut kommer dom i alla fall.

Åkte förbi o köpte lite strö åt Mattis på hemväge.

Ringde sen till Jakobs pizzeria o beställde en pizza.
Har ni inte ätit Pizza där så prova o gör det.
Såå gott.
Mums!

Så nu är jag laddad för mitt kvälls/natt pass.
ska bara hämta hem Hugo o plocka lite hr hemma innan =)
Ha en trevlig dag/kväll alla.

1 kommentar:

  1. Ojoj vad det låter mysigt! Längtar mej tokig efter min lilla kuse nu! <3 Å pizza från Jakobs kan aldrig vara fel! KRAAAAM från Mattismatte!

    SvaraRadera